dimarts, 8 de juliol del 2014

Arribar a fer un sols cos


Les meves mans volen tocar la teva pell turgent,
la llum que em dónes em desvetlla dia i nit,
la teva veu em serveix de guia pels viaranys.
Vull perdre’m amb tu cap a la mar llunyana,
estimar-te sense fi, trobar-nos ben junts,
tu ets ...... Venus, jo ...... Apol·lo, els dos som un Deu.

L’amor que jo sento no mancarà mai,
vull tenir el teu hàlit tothora, al meu costat,
fer l’amor amb joia, de manera apassionada, sense descans,
fosos trobarem el plaer desconegut, inabastable,
reservat només als qui aspiren de fer el cel
a la terra, arribar a fer un sol cos.

Oh, quina passió!
Quanta feblesa dintre meu!
Quan tornaràs dóna, per poder-te estimar?


En nit d’insomnis imagino que ets dins el meu llit,
allargo el braç per cercar-te, trobo el buit del teu cos,
els meus llavis desitgen besar-te arreu,
recorre’t de cap a peus per assaborir-te millor,
circumdar-te, per sempre, amb els meus braços potents,
entrar-me d’un cop .tot jo, dintre teu,

arribar a fer un sol cos. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada