dimarts, 8 de juliol del 2014

El darrer adéu a la meva companya



Al vespre, anat a dormir,
un estranyament hom feia amb mi,
pensava, estic sol.

Al matí, en alçar-me del llit,
amb ella no volia partir,
pensava, estic sol.

La solitud és la meva companya,
sense ella fora més sol.

A una dóna, jo vaig estimar,
la passió de l’amor, per primera vegada,
del meu cos volia marxar.

Hel·lena era el seu nom,
igual com Hel·lena de Tròia,
però, maledicció, la història  hom repetí,
el destí d’aquell amor, en acabar de néixer,
ja era morir.

Com la sageta ferí Aquil·les,
el foc de l’amor em fiu patir.
L’amor volia resposta, però no es va sentir,
li calia lliurament, no el va obtenir.

L’amor se’n anà,
aquell foc poc a poc s’apaga.
Solitud i tristesa em volien fer pressa, però,
les noves ànsies varen guanyar.

Ara jo crec que ha arribat l’hora de poder reviure
el que un dia aflorí, el bell sentiment
que altre jorn morí.

La solitud és la meva companya,
sense ella fora més sol.

Al vespre sóc sol, sóc sol al matí,
i aquesta soledat que ara se’n va
farà que jo cerqui el que he de trobar.

I avui jo penso que no cessaré,
fins el moment en que estimaré a tothom
a la gent que trobi pel carrer.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada